Naší hlavní úlohou v projektu redesignu byla příprava podkladů pro následnou implementaci, především tedy analýza a návrh konceptu nového portálu včetně zákaznické zóny. Důraz byl kladen zejména na použitelnost, UX a posílení servisní, prodejní a informační funkce portálu.
navštívit webVýsledkem projektu je moderní portál poskytující stávajícím i novým zákazníkům Oriflame maximální uživatelský prožitek v nadčasové a moderní grafice. Použitelnost řešení výrazně podporuje zjednodušená a přehledná struktura webu, včetně segmentové navigace dle typu zákazníka (domácnost, velkoodběratelé) spolu s jasným vedením konverzními trasami. Toto přispělo k výraznému posílení akviziční a servisní schopnosti portálu.
Záměrem bylo portál postavit na kvalitní, robustní a bezpečné platformě a vybudovat tak dlouhodobě udržitelné řešení, které přinese administrativně přívětivější a jednoduší správu obsahů a použitých aplikací.
Umožňuje tak rychlejší a snadnější správu obsahu a lepší zážitek pro koncového uživatele a to včetně rychlosti načítání. Veškeré tyto optimalizace mají za cíl dosáhnout business přínosu tohoto digitálního kanálu a být tak napřed před konkurencí. Na portále i nadále probíhají další optimalizace a úpravy k dosažení ještě lepších stanovených cílů.
Je aukční aplikace s použitým zbožím, která v realném čase propojuje nabídku a poptávku systémem tzv. Holandské aukce.
objevte více